Buffy the Vampire Slayer



Sitter just nu och tittar på gamla Buffy-avsnitt. Älskar den serien! Dessutom skadar det inte att man får stirra på James Marsters som spelar Spike/William. Han är hur snygg som helst. Sådär farligt sexig också. Jag älskar hans kindben, att de är så markerade menar jag. Sexigt!

Men, det jag tänkte komma till. Vilken eller vilka säsonger är bäst enligt er?
- Jag måste säga att jag gillar säsong 2, 5 och 6 bäst. De har mest drama och har roligast dialog. Men, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Han är sexig ;)

Oja de där kindbenen alltså :)



Jag tycker 5,6,7 är bäst men är en sucker för Spuffy så därför :)

2010-01-05 @ 21:50:51
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0