The Twilight Saga: New Moon



Lite på tal om Taylor Lautner, I guess. Men jag har hur som helst under de senaste dagarna läst ovanligt mycket. Jag har läst New Moon och jag måste bara säga att jag tycker som de flesta andra att Bella & Edward hör ihop. Deras kärlek är så speciell och så vacker. Men, jag måste ändå säga att jag nog föredrar Jacob som person och karaktär. Han är en sån kille man vill träffa, bli kär i och sen gifta sig med. Det vill jag iaf..

Jag har inte sett New Moon än. Skandal, jag vet! Men jag hoppas verkligen Taylor gör ett bra jobb med att porträttera Jacob. Jag älskade honom i ettan. Till och med mer än Edward. Jag vet inte vad det beror på.. Kanske för att bandet mellan Bella och Edward är svårt att få till liv på film och därför blir det svårare att älska Edward. Man måste liksom ha läst boken för att förstå typ..

Oj! Lång utläggning om Twilight.. Var inte riktigt meningen men tack till er få som orkat läsa allt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0