Välkommen till bloggen!

Hej på er! Den här bloggen kommer inte så mycket handla om mig utan mer mina mer simpla intressen som musik, film och massa mysiga tv-serier. Ja, jag är en sån tjej. Jag älskar cheezy filmer med pluttinuttiga slut. Dessutom är jag en sucker för Disney. Jag har precis börjat på min samling av klassikerna på Blu-ray.

Jag vill inte berätta för mycket om mig själv men så mycket kan jag säga som att jag bor i Uppland är 17 år och går andra året på gymnasiet. Läser samhällsvetenskaplig linje.

För att få en blick lite över vad jag gillar. Min/mitt favorit..

..rum i huset? Mitt rum, det är ju mitt lilla krypin
..månad? December och augusti
..tidning? Veckorevyn och brittiska Vogue
..glass? B&J's Chocolate Fudge Brownie
..bok? Harry Potter och Fenixordern, 19 minuter och P.S. Jag älskar dig
..film? Peter Pan (den otecknade med Jeremy Sumpter) och självklart Titanic
..skådespelare? Anne Hathaway, Johnny Depp, Drew Barrymoore m.fl.
..TV-program? Bl.a. Gossip Girl, Bones, OTH säsong 1-4, Buffy, Glee, Secret Life, Navy CIS
..musik? Är pretty much allätare men föredrar alternativ pop och rock. Men som sagt, ganska mycket allätare.
..artist/grupp? The Killers, John Mayer, Melissa Horn, The Kooks m.fl.
..låt? It's My Life med Bon Jovi
..mat? Pasta i mängder
..godis? Lakrits och surt

Yep, that's me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0