Det tog sin lilla tid men..

.. nu är jag tillbaka! Inte på heltid då jag älskade att inte sitta vid datorn så mycket så jag kommer försöka att sitta mycket mindre än vad jag gjorde innan datorn krashade.

Jag måste bara säga att OH MY GOD vad bra det senaste Vampire Diaries avsnittet var! Jag och min kära vän Emma var helt förbluffade och satt och pratade om det lika längre efter avnittet som själva avsnittet själv. Jag älskade alla återblickar som gjorde att man faktiskt förstod Damon till viss del. Åh, vad bra det var!!


Screencap från avsnittet Children of the Damned

Men det har ju vart bra avsnitt i en massa serier. The Secret Life var riktigt bra med Amys date och Make It Or Break It var riktigt bra med mycket drama. Och Greek sen då! Riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0