The Secret Life of the American Teenager 2x18


Oh my god, vad Secret Life har blivit bra! Det senaste avsnittet "Let's Try That Again" var helt otroligt bra. Känns som om vi kommit tillbaka till humorn som fanns i första säsongen. Och det gillas.

Jag älskade att Amy och Ricky skulle träna på att kyssas. Jag tror att det kommer föra dem närmre varandra men jag hoppas att de inte blir något mer än det på ett tag. Kanske kan säsongen sluta med att Ricky och Adrian gör slut eller slutar ha sex med varandra då de inte verkar ha något mer än det?

Sen gillade jag att det var så mycket fokus på familjen och speciellt tjejerna och deras mamma-problem. Det gjorde avsnittet interessant och gav en röd tråd åt det hela. Det vet ni ju hur mycket jag gillar! ;) Jag älskade slutet hur Ashley och Annie verkligen sa det högt till varandra att de älskar ju varann. Riktigt gulligt då Ashley inte gärna uttrycker känslor.

Fler sådana avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0