Ljudet av ditt hjärta



Jag hade aldrig läst Eclipse förut. Nu har jag det och oj! Jäklar vad bra den var! Jag tror jag tyckte bäst om den här boken, men jag är inte säker. Riktigt bra var den iaf! Den var både rolig (skrattade på flera ställen), sorglig, härlig och oväntad. Helt makalös! Håller ju typ jämna steg med Harry Potter och Fenixordern. Riktigt bra!

Det är svårt att beskriva vad som är så bra med den då det nog är helheten. Men jag måste säga att jag nog blev ett ännu större Jacob fan. Han är så himla bra beskriven att det ställer Edward i skuggan. Jag går omkring nu och är lite småkär i honom. Lite som jag var i Weasley-tvillingarna i HP-serien.

Nej, för att förstå hur bra den här boken var, måste man läsa den!

Och, ja, jag sitter och sträckläser Twilight serien!

Kommentarer
Postat av: martina

Jag tycker nog också att eclipse kan vara den bästa av dom 4 böckerna! :) fast Breaking dawn ligger väldigt nära. :D

2010-01-09 @ 23:49:46
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: Johanna

Själv tycker jag att Breaking Dawn är bäst! Eclipse är också väldigt bra, speciellt kapitlet i tältet! Älskar Jacob där. :P <3

2010-01-15 @ 20:55:34
URL: http://upintheblue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0