Make it or break it 1x12


Jag har först nu sett de senaste Make it or break it avsnittet "Follow the leader". Riktigt bra! Så mycket bättre än Secret Life. Jag tycker den här serien har fått en bra start, speciellt om man jämför med Secret Life. Jag gillar Razor. Han kommer nog röra upp en massa drama, och det gillas!

Det märks tydligt att Razor vill ha Emily och jag tyckte faktiskt det var lite lågt av Damon att gå bakom Razors rygg, speciellt som han hade sagt till honom att inte göra det. Men när det kommer till vem Emily ska vara med.. Där har jag ingen uppfattning om hur det ska vara. Jag gillar ju som sagt Razor men sen gillar jag Emily och Damon tillsammans också..

Vi får helt enkelt se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0