Make it or break it 1x13

Jag har nu också sett det senaste Make It Or Break It-avsnittet, "California girls". Och åh, vilket bra avsnitt. Inte megafantastiskt med mycket drama men det var ett väldigt fint och känslosamt avsnitt. Jag älskade Damon och Emily scenerna, de var så fina och söta.

Det bästa med det här avsnittet måste nog vara när Damon berättade hur osäker han var med att Emily är en sån stjärna och ett sånt kap. Det tyckte jag var riktigt gulligt! Och så gillade jag att Lauren verkligen försökte hjälpa Carter även om det betyder att hon måste ljuga för Kaylie som hon nu äntligen blivit vän med. Och åh, jag älskade kyssen mellan Payson och Nicky. Såå söt!!

Kommentarer
Postat av: a n n a

sv; åh. dansar du? vad härligt. vad för något? =) puh. skolan är igång till tusen för mig. och värre kommer det bli med alla nationella. buhu. ah, men gilmore är kul ju. det gillar jag! kanske ska fixa hem något avsnitt då, haha.

2010-01-20 @ 14:36:44
URL: http://asurvivor.blogg.se/
Postat av: a n n a

sv; men fy vad härligt. jag dansade streetdance förut men läraren flyttade och massa sånt där dumt. dans är underbart! ah. vilken klass går du i? =)

2010-01-21 @ 18:43:12
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0