The Art of Elysium's Third Annual Black Tie Charity Gala



Åh, titta vad snygga dom är! Jessica Szohr blir ju bara snyggare och snyggare för varje dag som går. I första säsongen av Gossip Girl tyckte jag inte att hon var speciellt snygg men som sagt, ju mer tid som gått ju snyggare har hon blivit. Och Ed Westwick, alltid lika smashing. Dock fördrar jag honom när han inte är så uppsnoffsad utan när han kör på sin lite indiestil. Då ser han ut som en riktig man, vilket jag gillar ;)

Efter en helg av inga inlägg blev det nu två på raken. Haha, så kan det gå!

Kommentarer
Postat av: a n n a

sv; det är just det, jag har typ ingen fritid eller tid för sånt :) men jag ska verkligen ta tag i det nu. haha. men du gillar veronica mars då? har aldrig sett det faktiskt. haha.

2010-01-17 @ 21:18:54
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0