The Secret Life of the American Teenager 2x13



Hmm, måste säga att det var ett ganska till intetsägande avsnitt. Det var inte dåligt, inte bra, utan det kändes bara som det saknades nån riktigt omvändande händelse. Det brukar ju alltid finnas ett peripeti i varje avsnitt, dock i olika storlekar men alltid händer det någor som knnyter ihop hela avsnittet. Det saknades i det här.

Utöver det så älskar jag att Secret Life är tillbaka! Det är en av mina favoritserier någonsin. Oftast har den en rolig och vitsig dialog som är lätt att följa. Interessanta intriger, mycket drama och väldigt olika karaktärer. Det är helt enkelt bara en riktigt bra serie!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Underbart att serien är tillbaka! :)



Svar: Jag vet inte jag tycker inte skillnaden mellan demi och ashton är äcklig direkt,den ålderskillnaden är inte lika stor och dessutom är båda dom äldre med,tycker det är skillnad men vet inte vad andra tycker.

2010-01-05 @ 21:47:18
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så underbar serie! Och jag håller med dig, det var något som fattades i detta avsnitt. Jag blev helt paff när det var slut, det var liksom.. Jaha? :S Sen måste jag säga att jag tycker det är synd att Griffin är gay ;(

2010-01-06 @ 12:05:10
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0