The Secret Life of the American Teenager 2x14



Avsnittet Till It's Gone var något, men bara något, bättre än det föregående som inte var speciellt bra. Lite mer drama men det hade ingen riktig röd tråd som kröt ihop hela avsnittet. Förutom att alla går bakom ryggen på sina respektive. Nej, inget höjdaravsnitt..

Jag längtar dock efter att få veta hur Adriane gör nästa avsnitt. Jag älskade hennes ansiktsuttryck. Såg ni hur hennes överläpp typ lyftes så som den gör på en arg tjur i tecknade serier? Haha, priceless!

Kommentarer
Postat av: martina

Oj, Herregud! jag har helt missat att denna serien börjat! nu måste jag se dom två senaste avsnitten ;D



sv; Härligt! Nytt smink är alltid kul att skaffa! :D Du får gärna skriva någon recension eller liknande sen ;) eller bara säga vad du tyckte om dom till mig :D Jag är sugen på lite nytt smink jag med! :)

2010-01-13 @ 09:56:47
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: martina

sv; Ja, jag kollade på första avsnittet idag, och jag tyckte att det var riktigt tråkigt, :/

Hoppas bara inte att denna serien dör ut eller något nu. :(

2010-01-13 @ 19:26:01
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0