"You're a marshmallow, Veronica Mars"



Idag fick jag ett ryck. Jag kom på att jag vill titta på Veronica Mars. Så nu tänkte jag lägga mig lite bekvämt i sängen med någonting gott att äta och sträcktitta på några avsnitt från första säsongen av Veronica Mars.

Jag älskar humorn i den serien. Den är så sarkastisk, ibland vimsigt och ibland på ett mörkt sätt, jag älskar det! När den är sådär vimsig påminner det mig väldigt mycket om Gilmore Girls. Också en fantastiskt rolig serie.

Nej, nu ska jag fortsätta min torsdagkväll med seriemys!

Kommentarer
Postat av: nathalie

veronica mars är nog den bästa serien - ever! kärlek <3



och jag måste säga, jag avgudar din header!! så himla snygg!

2010-01-11 @ 18:19:41
URL: http://nnaattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0